هو وهي - حكاية في اغنية -

هو وهي - حكاية في اغنية -
مقدمة
********
هي : لو حكينا يا حبيبي نبتدي منين الحكاية
هو : تعالى تعالى نقول لغيرنا أنا وأنت أزاي قدرنا نبعد عن أي عذاب ونعيش على طول أحباب
لقاء
*******
هي : قلبي دق دق قلت مين على البيبان
هو :أول مرة تحب يا قلبي وأول يوم بتهنى
رومانسية
*********
هي : خايف ومشيت وأنا خايف أيدي في أيدك ،، وأنا خايف على فرحه قلبي ،، خايف على شوقي وحبي
هو : كل حاجه فكرت فيها في لحظة واحدة رديت عليها بنظرة حلوة من عينيها
خناق
*******
هي : شغلوني وشغلوا النوم عن عيني ليالي ساعة أبكي وساعة يبكي عليه حالي
هو : أيه ذنبي أيه متقولي عليه تخاصمني ليه لما أنت حبيبي
عتاب
*******
هي : بلاش عتاب يا حبيبي بلاش عتاب يا حبيبي أرحمني من العذاب يا حبيبي
هو : موعود معايا بالعذاب يا قلبي موعود دائما بالجراح ،، ولا بتهدى ولا بترتاح في يوم ،،وعمرك ما شوفت معايا فرح
فراق
*******
هي : اه ما رمنا الهوى ونعسنا واللي شبكنا يخلصنا
هو : اه يا ليلي ياااه حضن السهاره ،، يا اللي شوفت في عنيه الدموع وأنا راجع وحيد
حب تاني معتقدش
*****************
هي : هنروح للحب تاني .. والنار والعذاب من تاني .. تاني تاني .. هنروح للحيرة تاني .. ونضيع ونجري ورا الاماني
هو : في سكة زمان راجعين في نفس المكان ضايعين لا جراحنا بتهدى يا قلبي ولا ننسى اللي كان يا قلبي
----------------------
ده التطور الطبيعي *-*
----------------------
لن أقول لك في هذا اليوم بالذات كل سنة وأنت طيب ..
لأن لو في حب يبقى كل يوم هأقولك
كل يوم وأنت الحب
ده لو في !!!

هناك ٣ تعليقات:

فوكيره يقول...

عملتيها ازاى دي

لا وكلاسيكيه كمان

-_- يقول...

مل يوم و انتى طيبة

أنا أفكر إذن أنا موجود يقول...

الحقيقة يا جوسي باحب أسمع عبد الحليم وأم كلثوم والفترة اللي فاتت معرفش ليه كنت مركزة على عبد الحليم ،، والموضوع طلع كده
أشكرك على زيارتك يا جوسي

sharm
وحضرتك طيب
وأتمنى تكرار الزيارة إن شاء الله

مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ